Met behulp van narrowcasting kan je mensen al voor een bezichtiging verliefd op een huis laten worden. Als makelaar kan je een huis natuurlijk fantastisch promoten maar in samenwerking met beelden wordt je verkooppraatje nog velen malen sterker. Door de juiste beelden van het huis te tonen kan je ervoor zorgen dat mensen al een bepaald gevoel bij een huis krijgen. Je kan de beelden aansluiten op de klanten die je verwacht.
Vaak worden in etalages posters van huizen geplaatst om de aandacht van voorbijgangers te trekken. Met digitale beeldschermen kan je de aandacht van voorbijgangers veel makkelijker trekken dan een simpele poster. Ten eerste kan je de content op schermen veel gemakkelijker vervangen daarbij komt dat je met een beeldscherm veel meer mogelijkheden hebt. Zo kan je op één beeldscherm met verschillende afbeeldingen het hele huis tonen met behulp van een slideshow.
Wanneer een huis de aandacht van voorbijgangers heeft getrokken komen ze op afspraak op kantoor. Met behulp van de beeldschermen kan je je gemakkelijk aanpassen aan de bezoekers. Je kan de content laten zien waar zij naar op zoek zijn. Hierdoor kan je de aandacht omzetten tot een bezichtiging en vervolgens in een verkoop.
Je eerste huis kopen is een hele beleving maar je moet ervoor zorgen dat mensen dit gevoel ook bij de tweede, vijfde of misschien wel twintigste keer hebben. Digitale beeldschermen in de makelaardij kunnen hier aan bijdragen. Laat mensen zien wat ze van het huis kunnen maken of laat de omgeving en activiteiten in de omgeving zien. Verdiep je in de potentiële koper en speel hier op in door middel van de schermen. Hier zal de potentiële koper ook een positieve ervaring aan over houden. Laat ook positieve ervaringen van andere klanten zien die een huis gekocht hebben dit zal een goed gevoel bij de potentiële kopers genereren. Nooit meer twijfelende kopers door narrowcasting!
Ontdek narrowcasting met het Displayer pakket.
Ga een stap verder met Displayer extra.
Haal alles uit narrowcasting met het Displayer Pro pakket.
Haal meer uit je bedrijf met narrowcasting
De content van je display beheer je eenvoudig met Displayer. Op de tijdlijn bepaal je wanneer en hoe lang een app actief is.
"*" geeft vereiste velden aan