In bioscopen en theaters draait het om het vermaken van de bezoeker. Dit gebeurt voornamelijk door de film of uitvoering, maar het vermaken van de bezoeker moet verder gaan dan dit. Voordat de bezoekers in de zaal zitten moeten ze al vermaakt worden. Narrowcasting maakt dit mogelijk!
Bezoekers in een bioscoop of theater weten vaak al voor vertrek welke film of uitvoering ze gaan bezoeken. Toch kan je met behulp van narrowcasting mensen op straat overtuigen om ook de film of uitvoering te bezoeken. Overtuig met beelden, voorbijgaande mensen, van de film of uitvoering. Met behulp van de displayer kan je gemakkelijk de juiste content op het juiste moment naar de geschikte doelgroep communiceren.
Als bezoekers eenmaal binnen zijn is het de bedoeling dat ze tot aankoop overgaan. Als mensen in een bioscoop of theater staan is de kans groot dat ze wel een kaartje voor een film of uitvoering kopen. Toch hoop je dat ze ook wat eten en drinken kopen voor in de zaal met hulp van communicatieschermen in bioscopen en theaters kan je de nieuwste aanbiedingen tonen.
Narrowcasting kan ervoor zorgen dat bezoekers snel weer terugkeren voor een andere film of uitvoering. Door middel van de schermen kan je bezoekers met een goed gevoel naar huis laten gaan. Toon aankomende voorstellingen voorafgaand aan de uitvoering. Hierdoor kan de bezoeker snel terugkeren om ook deze uitvoering te bewonderen. Of kies ervoor om bezoekers te vermaken met andere content. De displayer kan hiervoor zorgen door de content naar de bezoekers aan te passen tijdens het wachten in de zaal, bij het verlaten van het gebouw of tijdens het bezoeken van het toilet.
Ontdek narrowcasting met het Displayer pakket.
Ga een stap verder met Displayer extra.
Haal alles uit narrowcasting met het Displayer Pro pakket.
Haal meer uit je bedrijf met narrowcasting
De content van je display beheer je eenvoudig met Displayer. Op de tijdlijn bepaal je wanneer en hoe lang een app actief is.
"*" geeft vereiste velden aan